tisdag 5 oktober 2010

Fototriss nr 111# " Alla lika - alla olika"

Veckans fototriss är inte den utmaning jag är mest stolt över men ändå har jag gjort ett försök med leverera några bilder från min vardag i Malmö och de är tagna med bl.a. min Iphone.



Veckans tema är lika men olika. Vill ni se fler utmaningar kan ni gå in här!

Här mina två telefoner som ligger framför mig på tåget. De har samma funktioner men ändå är de så olika. Här fick jag låna Andreas mobil!


Framför mig på bordet ligger tre mappar med lika funktion men ändå så olika.
...
Tre lika pennor men ändå så olika!




3 kommentarer:

Mona sa...

Kreativ lösning!

Anonym sa...

En jättebra lösning tagen direkt ur vardagen! Why not? Jag tycker det passar perfekt!

Yvonne sa...

Hej, hej!

Om du, liksom jag, redan längtar efter FotoTriss, så har jag längst upp till höger på min blogg lagt in Mister Linky jag också, men för RIMMADE NYHETER. Vill du va’ me’?
Kika in hos mig och kolla vad RIMMADE NYHETER handlar om …

Trevlig helg till dig från mig!

/ Yvonne