tisdag 17 augusti 2010

Fe (järn)


2 kommentarer:

Mirre sa...

ja se där ja =D. jag gör alltid som så att jag sparar bilden i det formatet jag vill ha, mina kort är 740 * 491 =D. Sedan skärpar jag upp den om så behövs och sparar i png formet. Efter det sedan sparar jag den i det formatet save for web and devices

Png gör ju korten klarare, lite större dock. Men när man sparar för webbwn så blir det ju jpeg ändå

Maria-Thérèse ~ www.afiori.com sa...

Hej! Du har något knas med din rss feed. Bilderna syns inte på mitt blogger dashboard i alla fall. Nyss var det så med min blogg också; då gick jag till site feed och tog bort hänvisningen till feedburner som jag nyss lagt till. Så om du ändrat något i din feed, kolla upp det, alltid roligare om man ser en miniatyr av bilden i sin reader. Ursäkta anglicismerna.