tisdag 17 augusti 2010

Klotter


4 kommentarer:

Mirre sa...

Ja fast det spelar ingen roll, vill du ha kortet 680 stort tar du det närmaste heltalet dvs då 700, jag tar då 800 på mina 740 kort. Den töjer inte ut kortet så,

Kram

Johanna - Fotoblogg! sa...

Halloj!
Härliga foton här inne också! :)

Jag ska försöka hjälpa dig med inställningarna för o ändra bredden på hur stora bilderna kan vara på bloggen. Det var ett tag sedan jag ändrade det själv nämligen...
Och även headern var ett tag sedan jag ändrade storlek på.
Jag måste nog kolla och så får jag maila dig istället.

Johanna - Fotoblogg! sa...

Hallå igen!
Kom precis på när jag skulle in och kolla mina layout-inställningar att jag har ju blogg.se och du har blogspot.com. Det är ju inte samma inställningar på dessa två... Så då vet jag inte hur man ändrar tyvärr. Det jag har ändrat på min på blogg.se har jag googlat fram och testat på en test-blogg.
Hoppas du kan hitta någon annan som kan hjälpa dig med blogspot.com.

Kramar!

Anonym sa...

Läcker bild!